
Ultimul parteneriat al celor care se ocupă de imaginea Mariei Sharapova, jucătoarea cu cele mai mari câştiguri din publicitate în tenisul feminin, este cu o companie americană care produce dulciuri.
După ce a semnat anul trecut o prelungire a contractului cu Nike, în valoare de 70 de milioane de euro, şi are înţelegeri cu Cole Haan (pantofi şi genţi de lux), Tiffany (bijuterii de lux) şi Tag Heuer (ceasuri), Sharapova explorează noi domenii care să-i îmbogăţească veniturile.
AICI VEDEŢI ÎN CE AFACERE ŞI-A ASOCIAT NUMELE SORANA CÎRSTEA
Ultima născocire a echipei de marketing este o bomboană de gumă care va purta numele puţin modificat al sportivei, şi anume „Sugarpova”. Produsul va fi lansat în luna august în SUA, chiar în preajma US Open, evident, de către o companie producătoare de dulciuri şi va avea forma unei mingi de tenis, urmând a fi ambalat într-o cutie asemănătoare cu cele în care se vând mingile reale de tenis.
One thought on “Maria Şarapova lansează, în august, brandul Sugarpova! Evident, ceva dulce…”