Rafael Nadal nu a stat chiar degeaba în perioada în care nu a jucat. El a semnat un nou contract de publicitate și în toamna anului viitor îl vom vedea din nou în chiloți.
Rafael Nadal a devenit imaginea firmei Tommy Hilfiger, pentru care va prezenta lumii întregi chiloții și costumele. Reprezentanții firmei au declarat pentru Forbes că Nadal va face o ședință foto la începutul anului 2015, iar campania va fi lansată în toamna aceluiași an, în Spania.
”Acest partneriat exclusiv aduce unul dintre cei mai valoroși sportivi ai generației sale în familia Tommy. Rafael are un stil propriu, care exemplifică și reflectă spiritul brandului nostru: e încrezător, haios și cool”, se arată în comunicatul celor de la Tommy Hilfiger.
La 28 de ani și cu 14 titluri de Grand Slam în buzunar, Rafael Nadal se va afla la a doua experiență de model de lenjerie intimă. El a mai pozat în chiloți în 2011 pentru Armani, iar AICI revedeți poze de la acea ședință foto. Evident că în declarația oficială el spune că de o viață admiră stilul Tommy Hilfiger și că, practic, și-a văzut visul cu ochii semnând cu ei: ”Dintotdeauna am admirat stilul Tommy Hilfiger, cu designul american care e sofisticat și totuși lejer de purtat, și sunt fericit că sunt partener cu acest brand”.
2 thoughts on “Rafael Nadal e noua imagine a firmei Tommy Hilfiger”