Caroline Wozniacki a semnat un contract la care orice om de pe lumea asta visează încă de când e copil: cu un mare producător de ciocolată.
Pentru Caroline Wozniacki, despărțirea de jucătorul de golf Rory McIlroy a adus numai lucruri bune. A revenit la forma bună pe care o avea când câștiga turnee și era lider mondial, a reușit să facă ceea ce mulți nici nu visăm, să alerge și să termine Maratonul de la New York, a făcut un pictorial într-una dintre cele mai cunoscute reviste din lume, suplimentul anual Swimsuit al celor de la Sport Illustrated și, evident, ca orice sportiv care se respectă, a semnat un contract de sponsorizare.
Și nu unul oarecare, ci unul extrem de atrăgător – nu mă refer la bani, deși sunt sigur că și acolo e totul în regulă – ci mai ales la gust. Ea a devenit, pentru un an, imaginea producătorului de ciocolată Godiva. Ideea parteneriatului le-a venit celor de la Godiva atunci când au citit anul trecut în septembrie, după finala de la US Open, în Wall Street Journal, despre pasiunea pentru ciocolată a Caroline Wozniacki. Aceasta spunea, atunci: ”Îmi place atât de mult ciocolata încât aș face reclamă unui astfel de produs doar pentru ciocolată, nici nu mi-ar trebui bani. De multe ori mănânc pentru a mă recupera după antrenamentele grele și obositoare și îmi place foarte mult”. De la declarație la propunere nu a mai fost decât un singur pas, astfel că totul a fost bătut în cuie zilele astea. Evident, nu gratis, că una e ce spui pe gură și alta ce gândești atunci când te trezești cu oferta pe masă.
Conform agentului său, când i s-a spus de interesul celor de la Godiva pentru persoana sa – se întâmpla în apartamentului pe care daneza îl are la New York, la scurt timp după ce ea a alergat în maraton – Caroline nu a putut spune decât: ”Fugi de aici. Cum să mă vrea pe mine? Tocmai acum am cumpărat niște ciocolată de la ei, se vinde foarte bine și fără mine”.
Numai că totul a devenit realitate și a fost și dezvăluit publicului, astfel că, ieri, în acel magazin din New York de pe Fifth Avenue, cunoscut de tenismenă din timpul cumpărăturilor sale.
Astfel, acum avem doi mari jucători care și-au asigurat pentru mult timp stocul de ciocolată. Căci, nu trebuie uitat că Roger Federer este de mult timp ambasadorul, imaginea și ce mai vreți voi, al celor de la Lindt. AICI vedeți doar câteva reclame cu cel care, de-a lungul timpului a fost transformat de cei de la Lindt și în cofetar, și în Moș Crăciun și în multe altele.
Iată în continuare câteva imagini cu Caroline Wozniacki la lansarea parteneriatului.
Pauza competițională din tenis se apropie de final, iar 2024 începe în forță. Începând cu…
Sorana Cîrstea scrie istorie la Miami, acolo unde a reușit să se califice în premieră…
Roland Garros 2023 va avea loc între 22 mai și 11 iunie, iar interesul pentru…
Tenisul, popularul și îndelungatul proiectat și perfecționat în Anglia în anii 1870 ca descendentul al…
Rafael Nadal este considerat unul dintre cei mai buni jucători de tenis din istorie, iar…
După un an și ceva, în sfârșit, a venit și momentul în care pot să spun…