Serena Williams și Maria Sharapova, probabil cele mai mari branduri din tenisul feminin actual, profită din plin de notorietatea lor. Așa că se ”antrenează” filmând sau pozând pentru diverse campanii publicitare.
Este o realitate că în actualul clasament mondial, numele Serenei Williams și Mariei Sharapova au cea mai mare rezonanță. Și nu mă refer aici la iubitorii tenisului, care au fiecare propriile favorite, așa cum noi românii o avem pe Simona Halep.
Cum notorietatea se transformă ușor în bani, cele două jucătoare profită din plin de acest lucru și una-două mai toarnă o reclamă. E adevărat că au și o lungă listă de sponsori sau parteneri în spate…
Mai sus o vedeți pe Serena Williams la o ședință foto pentru sutienele Berlei. Ea e imaginea acestei firme de câțiva ani și a declarat mereu că le purta la meciuri și înainte să semneze cu ei. Acum, dacă o fi sau nu adevărat, ea e singura care știe.
În ceea ce o privește pe Maria Sharapova, aceasta lucrează din greu la brandul de dulciuri pe care l-a creat, Sugarpova, și care a lansat noi sortimente. Cum vânzarea cea mai bună e când chiar Sharapova le recomandă, ea profită din plin de acest lucru. Plus că dacă nu o face acum, când e în activitate, va fi mult mai greu să o facă după ce se va retrage.