SUNTETI AICI
ACASA > Inedit din tenis > Wimbledon 2018: Noi detalii din contractul dintre Roger Federer și Uniqlo. Suma contractului ar fi mult mai mică!

Wimbledon 2018: Noi detalii din contractul dintre Roger Federer și Uniqlo. Suma contractului ar fi mult mai mică!

Roger Federer a jucat pentru prima dată în echipamentul Uniqlo la Wimbledon 2018

Trecerea lui Roger Federer de la Nike la Uniqlo a fost un șoc mai mare pentru fanii elvețianului decât eliminarea în sferturile de finală de la Wimbledon 2018. Dacă până acum se credea că a făcut-o pentru căruța de bani pe care se zvonea că îi asigură japonezii, lucrurile se pare că sunt cu totul diferite și suma e mult mai mică.




Conform datelor publicate de un ziarist de la Sports Business Journal, Daniel Kaplan, câștigurile lui Federer din contractul cu Uniqlo sunt mult mai mici: ”Contractul dintre Federer și Uniqlo nu se apropie de 30 de milioane de dolari pe an, cât s-a vehiculat”, a scris Kaplan pe Twitter. ”Înțelegerea este de 10 milioane de dolari pe an. Nike oferea 5 milioane de dolari pe an, dar doar cât timp juca. Uniqlo garantează suma pentru zece ani, indiferent dacă joacă sau nu”, a mai scris Kaplan. Tot el a adăugat: ”Suma de 5 milioane de dolari era garantată de Nike, dar sunt sigur că Nike ar fi acordat bonusuri în funcție de performanță”, a mai spus el.




Kaplan, care pare că știe ce vorbește când se referă la valoarea contractelor, spune că Nike a pregătit deja prelungiri pentru Maria Sharapova și Serena Williams, adăugând că în 2010, Maria Sharapova a semnat un contract cu Nike pentru 8 ani, în valoare totală de 70 de milioane de dolari! Adică mai mulți bani decât i s-au propus lui Federer.

Același ziarist sugerează că zvonurile referitoare la contractul de 30 de milioane de dolari semnat de Federer cu Uniqlo au ca sursă chiar persoane din jurul echipei elvețianului. ”Acea sumă de 30 de milioane de dolari nu are nici o legătură cu realitatea. E doar o cifră vehiculată pentru a justifica pierderea logo-ului RF și mutarea lui Federer la un brand considerat de multă lume drept unul de discount”, a mai scris Kaplan. Și tare îmi pare că are dreptate.




De altfel, despre pierderea logo-ului RF a vorbit și Roger Federer într-una dintre primele conferințe de presă organizate la Wimbledon.

Leave a Reply

Top
Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. More Info | Close