SUNTETI AICI
ACASA > Inedit din tenis > Naomi Osaka ar putea primi de cinci ori mai mulți bani de la Adidas decât Simona Halep de la Nike

Naomi Osaka ar putea primi de cinci ori mai mulți bani de la Adidas decât Simona Halep de la Nike

Naomi Osaka e noua campioana la US Open 2018

Victoria de la US Open înseamnă pentru japoneza Naomi Osaka mai mult decât un titlul obișnuit de Grand Slam. Înseamnă și că se va umple de bani, visul declarat sau nedeclarat al oricărui practicant de tenis. Deja ofertele au început să curgă pe adresa ei.




Toată lumea știe că piața asiatică de publicitate este una specială, iar atunci când ești idolul a zeci de milioane de japonezi, așa cum este acum cazul lui Naomi Osaka, nu există limită de buget pentru firmele care o vor ca imagine.

Cele mai bune exemple sunt Kei Nishikori, care fără a cuceri un titlu de Grand Slam, cum a făcut Naomi, a avut anul trecut contracte de peste 30 de milioane de dolari, dar și chinezoaica Li Na, care, vă aduceți cu siguranță aminte, făcea reclame de la Mercedes până la înghețată sau alte produse care vroiau să fie vizibile pe piața chineză și asiatică.

Într-un interviu acordat celor de la ”Daily Mail”, agentul japonezei Naomi Osaka, Stuart Duguid a vorbit exact despre acest lucru. ”Ea este din Japonia, dar are și legături cu Haiti și SUA, așa că pachetul de imagine pe care îl poate oferi este imens. Este foarte sinceră și cu picioarele pe pământ, iar oamenii se simt atrași de aceste lucruri. Va avea o carieră de succes atât pe teren, cât și în afara lui”, a declarat Duguid, care probabil că își freca mâinile pe sub masă de bucurie în timpul interviului, gândindu-se la comisioanele pe care le va primi din semnarea noilor contracte.




Primul dintre acestea se pare că va fi cel cu Adidas, de fapt prelungirea lui, surse din tabăra japonezei spunând că firma germană îi pregătește o înțelegere de 10 milioane de dolari pe an! Adică de aproape cinci ori mai mult față de cât primește Simona Halep de la Nike, care ar primi de la americani două milioane de euro! Iar Simona e lider mondial. Numai că nu are piața de desfacere a japonezei…

Deocamdată, în afara de Adidas, Naomi Osaka mai are ca sponsori importanți pe Nissin, Yonex și Citizen, dar lista se va lărgi cu siguranță până la finalul anului.



Leave a Reply

Top
Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii sunteti de acord cu modul de utilizare a acestor informatii si cu politica de utilizare a cookie-urilor. More Info | Close