Chinezoaica Li Na a fost eliminată în primul tur la Roland Garros, dar asta nu i-a afectat cota de piață. Așa că a mai scos o reclamă.
Li Na este una dintre cele trei femei din lume – nu știu care sunt celelalte două și nici nu am făcut vreo cercetare pe tema asta, recunosc – care vor reprezenta imaginea bijuteriilor Tiffany în campania Tiffany Keys. Cele trei ambasadoare ale acestei colecții de bijuterii în formă de cheie din platină cu diamante – nici nu vrea să mă gândesc cât costă – au fost alese pentru că îndeplineau o condiție esențială, conform comunicatului de presă: ”au fost pierdute, confuze și nu știau care e calea. Dar s-au folosit de curajul și tenacitatea lor pentru a deschide fereastra succeselor viitoare”. Sună complicat, dar dă cu atât mai bine într-un comunicat de presă la bijuterii, căci le face pe viitoarele cumpărătoare să se simtă speciale. De fapt, Li Na a fost aleasă, cred eu, pentru că Tiffany dorește să intre și pe piața asiatică.
Cert e că tenismena arată foarte bine în aceste două fotografii,c ar vor face parte din campaniile publicitare ale firmei.
Miscare facuta exclusiv pentru piata asiatica. Nu vad nici o femeia din Europa cumparand aceste bijuterii pentru ca a convins-o imaginea lui Na Li.